Így kommunikáljon a vállalaton belül!

Írta: Administrator |

A távmunkára átállt cégek életében az egyik nagy tanulság: belső kommunikációra minden eddiginél nagyobb szükség van. Az egymástól külön dolgozó csapattagok számára fontos, hogy könnyen kezelhető és elérhető csatornán történjen a hivatalos, belső információáramlás. Ezzel a közösség érzete is jobban fenntartható.

Mi a belső kommunikáció lényege?

A vállalaton belüli kommunikáció olyan egy- vagy kétirányú közlési folyamat, mely biztosítja az információáramlást a vállalati stratégiával, változásokkal és a hétköznapi folyamatokkal kapcsolatosan.

Miért fontos?

  • segíti a vállalatnak a dolgozóknak szóló üzeneteit pontosan célba juttatni
  • használatával elkerülhető az informális kommunikációs folyamatok felerősödése
  • erősíti az egy céghez tartozás érzetét
  • Milyen csatornán történjen?

Az első ötletek között nagyon sok esetben helyet kap a zárt Facebook-csoport létrehozása, hiszen ,,úgyis mindenkinek van Facebook-ja”, azonban igaz az a megállapítás is, hogy nem várható el a munkavállalóktól, hogy a privát Facebook profiljukat használják céges ügyekhez is, ráadásul a bizalmasabb információkat sem szerencsés a Facebook-on kommunikálni. Ha egy kicsit tovább kutatunk, észrevesszük, hogy rengeteg lehetőség közül lehet választani, mely alkalmas lehet erre.

Szerintünk ilyen az ideális megoldás:

  • lehetővé teszi az interaktív kommunikációt munkáltató és munkavállaló között
  • felhasználóbarát és könnyen kezelhető (,,hiszen a Facebook-ot is mindenki tudja használni”)
  • online faliújság-melyet bárhol, bármikor és bárki elérhet
  • nincs adatszivárgás, sem pedig feltört fiók, mint a Facebook esetén

Ön is kipróbálná a gyakorlatban? Jó hírünk van!

A HRmaster humán erőforrás menedzsment rendszer dolgozói kommunikációs platformját most INGYEN használhatja június 30-ig, ráadásul 2 másik, vállalati kommunikációt támogató modullal együtt!

Ügyfeleink mondták

  • Az átlátható jelölt adatbázis és a könnyen kezelhető felület nagyban leegyszerűsítette a toborzás folyamatát. Most már egyetlen kattintással láthatóvá, hogy hol tartunk a folyamatban. Mióta a HRmastert használjuk, könnyebben tudjuk követni a toborzás-kiválasztást az egész cégcsoportnál, valamint a részletes szűrők segítségével a korábban érdeklődő jelöltek közül is könnyedén tudunk válogatni.

    N. Henrietta | Duna Aszfalt Kft.
  • A HRmaster saját igényeinknek és elvárásainknak megfelelő, innovatív program, egy igazán rugalmasan fejleszthető rendszer. Nagy segítség, hogy benne minden nyomon követhető és visszakereshető. A felület felhasználóbarát, könnyen kezelhető. Az önkiszolgáló megoldások rengeteg terhet vesznek le a HR-esek válláról, így több idejük jut más, stratégiailag fontos feladatokra. Csak ajánlani tudom!

    | Nemzetközi energetikai cég
  • Az Evolution Consulting-gal 2017 áprilisa óta dolgozunk együtt, azóta a központi Adatközpont modul mellett a TÉR modul bevezetése előtt állunk. Mivel 14 cégből álló országos cégcsoportunkban „management report” célokra használjuk a szoftvert, szinte teljesen személyre kellett szabni. Ebben az Evolutiontől minden támogatást megkaptunk. Ez egy ilyen méretű cégcsoport esetében ez a szolgáltatási színvonal nélkülözhetetlen.

    T. Zsófia | Euromedic
  • Nagyon pozitívak a tapasztalataink, mert célorientáltan és gyorsan dolgoztok, miközben jól, egyértelműen kommunikáltok, így könnyen megértjük egymást. Profi megoldásokkal segítitek a fejlődésünket a HR és a gyártás területén egyaránt, legyen szó teljesítmény-értékelési rendszer bevezetéséről, képzések szervezéséről vagy szoftverfejlesztésről. Örömmel dolgozunk veletek a továbbiakban is!

    E. Eszter | Bekomold Kft.
  • Olyan terméket kerestünk, amely személyre szabható és bővíthető, valamint az alapvető munkajogi elvárásoknak megfelel. A HRmaster ezen elvárásokat minden tekintetben teljesíti. Felhasználóbarát rendszer, a különböző szerepkörök és jogosultságok 3000 munkavállaló munkáját teszik egyszerűbbé és átláthatóbbá, az innovatív megoldások pedig elősegítik a szoftver folyamatos megújulását.

    V. Viktória | Budapest Bank Zrt.
  • Időt és energiát nyertünk a rendszer bevezetésével: jelentősen gyorsabb és könnyebb az adminisztráció, a munkaügyi papírok elkészítése, a bér- és erőforrástervezés és a szabadságok nyomon követése. Emellett a riportoló modulnak köszönhetően búcsút inthettünk a korábbi Excel-tábláknak, és pár kattintással hasznos, megbízható adatokhoz jutunk például a HR kontrolling és fluktuáció témában.

    Sz. Dóra | ingatlan.com Zrt.
  • A HRmaster egyszerű, átlátható, és funkcionalitását tekintve könnyen adaptálható volt a saját folyamatainkba. Azért ajánlom a szoftvert, mert személyre szabható, rugalmas a hozzáállás a fejlesztői csapat részéről, továbbá egy magyar fejlesztésről beszélünk, ami elérhető közelségbe hozza a létrehozóit, akik nyitottak az új ötletek megvalósítására.

    V. Albert | HSA Kft.

    Szeretne megismerkedni a HRmaster szoftverrel?

    Vegye fel velünk a kapcsolatot! Munkatársunk az alábbi űrlapon megadott elérhetőségein jelentkezik Önnél.

    Evolution Consulting Kft.

    • 3515 Miskolc
      Egyetemváros AFKI, 2.emelet
    • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    HRmaster
    Kövess minket:

    HRmaster | Süti tájékoztató

    A honlappal kapcsolatos felhasználói élmény fokozásának érdekében, az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak alapján, honlapunkon sütiket alkalmazunk.