A távmunkára átállt cégek életében az egyik nagy tanulság: minden eddiginél nagyobb szükség van a belső kommunikációra. Az egymástól külön dolgozó csapattagok számára fontos, hogy könnyen kezelhető és elérhető csatornán történjen a hivatalos belső információáramlás. Ezzel a közösséghez tartozás érzete is jobban fenntartható.
Mi a belső kommunikáció lényege?
A vállalaton belüli kommunikáció olyan egy- vagy kétirányú közlési folyamat, amely az információáramlást támogatja a vállalati stratégiával, változásokkal és a hétköznapi folyamatokkal összefüggésben.
Miért fontos?
Az első ötletek között sok esetben helyet kap a zárt Facebook-csoport létrehozása, hiszen ,,úgyis mindenkinek van Facebook-fiókja”, azonban igaz az a megállapítás is, hogy nem várható el a munkavállalóktól, hogy a privát profiljukat céges ügyekhez használják, ráadásul bizalmas információkat sem szerencsés a Facebookon megosztani. Ha kicsit tovább kutatunk, észrevesszük, hogy rengeteg lehetőség közül lehet választani, amely alkalmas erre a célra.
Szerintünk ilyen az ideális megoldás:
Ön is kipróbálná a gyakorlatban? Jó hírünk van!
A HRmaster humánerőforrásmenedzsment-rendszer dolgozói kommunikációs platformját most INGYEN használhatja június 30-ig, ráadásul két másik, vállalati kommunikációt támogató modullal együtt.
Site by Meraki