Hogyan lehet hatékonyabb a munkavégzés?

Írta: Administrator |

Hogyan lehet hatékonyabb a munkavégzés? Az időpazarlás kiküszöbölésével! Összeszedtünk néhány tevékenységet, melyeket ha beépítünk a mindennapokba, garantáltan hatékonyabban fogjuk végezni a munkánkat:

1) a priorizáció

A feladatok megoldása természetesen fontos, de ahhoz, hogy a munkavégzés gördülékenyen menjen, muszáj priorizálnunk. Ezt célszerű a határidők figyelembe vételével és a feladat súlyának pontos tudatával tenni, így a valóban leglényegesebb feladatok mindig időben lesznek kész.

2) kommunikáció

Ez az alapja mindennek. Ha ez hatékony, a munka is az lesz, azonban a kommunikáció hiánya vagy a nem megfelelő módon történő folytatása sokkal inkább hátráltató tényező, mint előrevivő. A leghatékonyabb kommunikátorok e-mailekkel, telefonhívásokkal és megbeszélésekkel is növelik a közösségi produktivitást. A lényegretörő hatékonyság pedig időt szabadít fel, melyet produktív munkára lehet fordítani.

3) csapatmunka

Fontos alkalmazkodnunk a munkavégzés során a légkörhöz, a tempóhoz, és a munkatársainkhoz is. Ha egy ötletünk, vagy munkafolyamatunk működött akkor, amikor egyedül csináltunk valamit, még semmi nem garantálja azt, hogy más körülmények között is fog, például egy csapatmunka során. A csapat érdeke és sikere az első, így törekednünk kell arra, hogy ez legyen az elsődleges szempont munkánk során. Segítséget mindig lehet kérni, hiszen ez nem a kárunkat, hanem a javunkat szolgálja, a másoktól tanultak hasznosíthatók a későbbiek során is.

4) befejezett folyamatok

Még akkor is könnyebb egy ,,lendülettel" elvégezni egy munkafolyamatot, ha kicsit tovább tart, mint több részletben, de kevesebb idő alatt. Rengeteg energiát emészt fel az, amíg újra felvesszük a fonalat, és ismét ráhangolódunk a félbehagyott gondolatmenetünkre.

Hatékony kommunikáció home office-ban? Tudunk megoldást! A HRmaster vállalati kommunikációt támogató moduljait most ingyenesen kipróbálhatja! A részletekért látogasson el weboldalunkra!

Forrás: https://hrszoftver.blogspot.com/2019/06/tippek-munkahelyi-idopazarlas.html#more

Ügyfeleink mondták

  • Az átlátható jelölt adatbázis és a könnyen kezelhető felület nagyban leegyszerűsítette a toborzás folyamatát. Most már egyetlen kattintással láthatóvá, hogy hol tartunk a folyamatban. Mióta a HRmastert használjuk, könnyebben tudjuk követni a toborzás-kiválasztást az egész cégcsoportnál, valamint a részletes szűrők segítségével a korábban érdeklődő jelöltek közül is könnyedén tudunk válogatni.

    N. Henrietta | Duna Aszfalt Kft.
  • A HRmaster saját igényeinknek és elvárásainknak megfelelő, innovatív program, egy igazán rugalmasan fejleszthető rendszer. Nagy segítség, hogy benne minden nyomon követhető és visszakereshető. A felület felhasználóbarát, könnyen kezelhető. Az önkiszolgáló megoldások rengeteg terhet vesznek le a HR-esek válláról, így több idejük jut más, stratégiailag fontos feladatokra. Csak ajánlani tudom!

    | Nemzetközi energetikai cég
  • Az Evolution Consulting-gal 2017 áprilisa óta dolgozunk együtt, azóta a központi Adatközpont modul mellett a TÉR modul bevezetése előtt állunk. Mivel 14 cégből álló országos cégcsoportunkban „management report” célokra használjuk a szoftvert, szinte teljesen személyre kellett szabni. Ebben az Evolutiontől minden támogatást megkaptunk. Ez egy ilyen méretű cégcsoport esetében ez a szolgáltatási színvonal nélkülözhetetlen.

    T. Zsófia | Euromedic
  • Nagyon pozitívak a tapasztalataink, mert célorientáltan és gyorsan dolgoztok, miközben jól, egyértelműen kommunikáltok, így könnyen megértjük egymást. Profi megoldásokkal segítitek a fejlődésünket a HR és a gyártás területén egyaránt, legyen szó teljesítmény-értékelési rendszer bevezetéséről, képzések szervezéséről vagy szoftverfejlesztésről. Örömmel dolgozunk veletek a továbbiakban is!

    E. Eszter | Bekomold Kft.
  • Olyan terméket kerestünk, amely személyre szabható és bővíthető, valamint az alapvető munkajogi elvárásoknak megfelel. A HRmaster ezen elvárásokat minden tekintetben teljesíti. Felhasználóbarát rendszer, a különböző szerepkörök és jogosultságok 3000 munkavállaló munkáját teszik egyszerűbbé és átláthatóbbá, az innovatív megoldások pedig elősegítik a szoftver folyamatos megújulását.

    V. Viktória | Budapest Bank Zrt.
  • Időt és energiát nyertünk a rendszer bevezetésével: jelentősen gyorsabb és könnyebb az adminisztráció, a munkaügyi papírok elkészítése, a bér- és erőforrástervezés és a szabadságok nyomon követése. Emellett a riportoló modulnak köszönhetően búcsút inthettünk a korábbi Excel-tábláknak, és pár kattintással hasznos, megbízható adatokhoz jutunk például a HR kontrolling és fluktuáció témában.

    Sz. Dóra | ingatlan.com Zrt.
  • A HRmaster egyszerű, átlátható, és funkcionalitását tekintve könnyen adaptálható volt a saját folyamatainkba. Azért ajánlom a szoftvert, mert személyre szabható, rugalmas a hozzáállás a fejlesztői csapat részéről, továbbá egy magyar fejlesztésről beszélünk, ami elérhető közelségbe hozza a létrehozóit, akik nyitottak az új ötletek megvalósítására.

    V. Albert | HSA Kft.

    Szeretne megismerkedni a HRmaster szoftverrel?

    Vegye fel velünk a kapcsolatot! Munkatársunk az alábbi űrlapon megadott elérhetőségein jelentkezik Önnél.

    Evolution Consulting Kft.

    • 3515 Miskolc
      Egyetemváros AFKI, 2.emelet
    • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    HRmaster
    Kövess minket:

    HRmaster | Süti tájékoztató

    A honlappal kapcsolatos felhasználói élmény fokozásának érdekében, az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak alapján, honlapunkon sütiket alkalmazunk.