A körülményes Excel táblázatok helyett készítsen hibamentes riportokat egy gombnyomásra!
Vezetőként rendkívül fontos, hogy döntéseit megbízható riportokra alapozhassa. Az Excel csak félmegoldást jelent – a digitális világban ennél hatékonyabb eszközre van szüksége.
Kihívás
Az átlátható, kellő mélységű jelentések „kinyerése” cége adataiból jogos elvárás egy 21. századi HR-rendszerrel szemben.
Megoldás
Gyors: egy pillanat alatt előáll a kérdéses riport.
Informatív: az adatokból egyedi diagramok készíthetők.
Személyre szabható: a lekérdezések korlátlan számban, szabadon megszabható struktúrában és egyedi elképzelések alapján összeállíthatók.
Naprakész: mindig friss adatokból dolgozhat.
Előnyök
A vezetői döntések erős adatközpontú támogatást kapnak.
A pontos riportok készítésével kizárja az anyagi következményekkel járó hibák lehetőségét.